aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Wednesday, March 4, 2009

mee udang???

Posted by kAka dE QuE


'wah banyaknya udang'!!! itulah kata2 yang kuar dari bibirku bila 1st time mkn menu special ni kat salah sbuah kdai kat matang.nk lg mudah, ni lar kdai yg masuk majalah tiga ritu..sbnarnya aku dah lama dikenalkan ngan mee udang ni. cikgu zubir ngan cikgu anim yang bawak aku, din n mat pek masa form6 dlu mai kdai ni. besa ar skali skala cikgu nk blanja kami kan...ermm agak puas gak melantak udang kat sni, dah ar harga pun murah mmg berbaloi ar kan..gmbar yg aku tnjuk kat bawah ni ialah mee udang tok set rm6 ja..udang ada antra 12-13 ekor..mmg sedap/...nk try joom kta jln2 g matang....so skrg ni dh byk kali ar aku mrasa menu tu, aku dah mkn kuew teow udang, nasi goreng udang dan mee udang pun.so sapa nk cuba.jom!!!



lepas ni jom kita g mnyusuri bujang melake di kampar perak.

2 comments:

azren said...

HUYO!!
sedap nyer!!

6 udang yg aku nmpk...celah2 mee tue xnmpk lg..
byk seh udang die..

thanks 4 promoting dow, hehehe sbb aku xtgk majalah tige br2 nie..layan cultural night kt Dwn Budaya..

mr_hakimz said...

kepoyoan mu terserlah d sni..