aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Thursday, January 22, 2009

gud lucky- 25march 2009

Posted by kAka dE QuE

hariku semakin gelap or cerah?
sejak aku berjumpa Dr. Tan semalam,
aku merasakan diriku tidak seperti dulu lagi, tak seupaya dulu dan tak semampu dulu.
aku menjadi semakin takut, gementar menanti hari yang patut aku tempuhi.
di fikiranku tergambar seribu macam bentuk cabaran dan ujian yang bakal aku tempuh.
selama ini mmg impian aku ingin bertemu dgnnya.
mungkin doa aku selama ini , sudah dimakbul Allah.
hari demi hari yang akan berlalu ini akan aku tempuh dengan penuh kekuatan.
semoga aku berjaya mencari kekuatan bagi perkara pertama yang kuhadapi dalam hidupku...
selamat berjaya mohd khusairi khadzaai
kuatkan semangatmu.. caiyok3!!!

2 comments:

Saya mahu kurus said...

sape dr tan tu?? jengah la blog aku..

Anonymous said...

Insyaallah, everything gonna be alrite..
be tough..
i am always here..