aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Wednesday, May 20, 2009

namamu tetap dihati

Posted by kAka dE QuE


bunyi macam jiwang ja title post nih..tp ni lar ya aku maih mengkaji keberkesanan statement ni.pokoknya ialah aku masih pelik bin hairan ar sbb knapa majoriti bdk2 yang blaja wlaupun sekejap kat S.M.K.E VII mrasa sgt truja n bangga jd bdk k.e. bila abis skola pun masih nk datang skola,nk join xtiviti skola dan ada plak yg nk keja kat skola.kalu yg ada anak dah,sungguh2 antar anak g blaja kat stu. sedangkan sblum smpai di bumi k.e dia dah blaja lama kat skola lain, tp kenangan jd budak k.e lain dr yg lain.ni bdk sekadar andaian aku atau crita2 dibuat sndri. ini knyataan dan diakui sndri oleh ex-studentnya. ada 2,3 org yg soh aku kaji statement nih. smpai skrg aku msh tcari2. apa yg dibawa oleh skolah tu? budaya skola ke, sejarah skola ke, atau bdk2nya atau juga cikgu2nya mungkin juga xtiviti skola boleh jadi gak. so ruang blog nih aku nk sapa2 komen ar kot tau pa yg mnjadi rahsia dsebalik kjadian pelik nih.hahah

0 comments: