aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Wednesday, May 20, 2009

Masum 2009

Posted by kAka dE QuE

tahun ni macam tahun2 sblumnya lar kan, aku tetap join masum atau nama penuhnya majlis sukan universiti malaysia. patutnya guna huruf besar. cikgu maleh nk edit.haha. jika thn lepas g sabah, thn ni plak UUM jd tuan rumah.ni lar kali pertama aku dtg UUM nih sejak lahir. sah memang jauh di pinggiran hutan dan bandar,rasa mnyesal plak g sana.nasib baik tugas dah digalas, terpaksa ar g gak. jika 1st year main rugby, thn lepas main futsal, thn ni main golf plak..haha, xda lar, tetap main futsal. kalu bahu elok musti main rugby pnya.team rugby usm best gak.hehe.xpa lar. ptama kali sampai alamak ai, dalam ati ni pikir, abis lar kali nih.musti busan gila ar. 1st day mcam besa lar, br sampai keja melepak dgn katil n bantal ja lar.jauh perjlanan kunonnya.haha.2nd day br best, yg bestnya mlm tu kafe yg semua atlit selalu makan terbakar. yg tbakarnya bgunan tgkat dua. pkol 1lebih dah terbakar, pkol 2 br aku n kwn2 bgn,mmg ngeri ar 1st time tgk kbkaran dpn mata.siap ada geng angkat kereta lg.mmg kuat kbkaran mlm tu.abis satu aras.bdk2 mlm tu bertukar jd bomba.bomba dtg lambat kan.neway, mmg best ar walau ada game pg sok n game tu plak kami kalh.alasan xcukup tido.haha. masum kali ni aku xg lama, lepas dah kalah awai aku ayin n azli trus grak g pdang besar, pa lg shopping ar then lepak kat kuala perlis n merai kekalahan ngan pekena ikan bakar.haha. sok paginya kami gerak balik.aku blik awai pun pasai nk jmpa DR. pastu nk g skola kan.murid2 dah rindu. ni aku rasa masum yg last kot.busan dah nak main kuat2 nih. nk jd coach plak.haha.next week g melaka ar sbb bw budak g tournament rugby.pa lagi, pendedahan kali kedua b4 jd cikgu n coach rugby suatu hari nanti..haha

1 comments:

Al-Hadi said...

ermmm...
dah kalah mcm2 la alasan kan...
umah bary nmpk...
cmna nk pi ni...
org xjmp pon...ahaks...