aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Wednesday, April 8, 2009

my last lecture

Posted by kAka dE QuE

3 April 2009
hari ni kuliah aku yg terakhir bg subjek guna blog nih.kelas kali nih pelik skit, mana taknya, kena kumpul kat stadium pkol 7 pgi. pagi tu plak aku leh dtang lmbat. sampai ja stadium dah xda org. msg ngan huda dia bgtau bdk2 kelas ngan Dr Radiah dah gerak p Kayu Nasik Kandar kat BJ tu. hoho.dengan kelam kabutnya aku pon joging ar pepagi buta tu.xpenahh dibuat aku sepanjang sem nih.xpa ar,bkn slalu kan.haha. tetiba plak azri kol soh amik kunci mtor ijoy tggl dlm tandas, mmemikirkan yamaha LC yg mahal tu aku pon patah balik.kawan punya pasai. then dah jmpa aku pon skali lagi kuar pintu pagar usm ngan bjoging secara solo.haha. sampai lip sin dh dpt jmpa bdk2 nih.. rupa2nya g sana nk sarapan bersama 1 kelas n rezeki murah plak kan, Dr Radiah blanja satu kelas. pa lagi pakat2 makan free ar rini. dlm pkol 9lbh kami gerak blik ke usm, seperti dtg tadi, kami berjalan menukmati setiap detik berada di jalan penang. bkn semua org dapat pgalaman nih. mmg mantap ar amik paper nih sem ni.mencabar siot!!! sampai ja stadium kami bkumpul tok taklimat dan amanat terakhir yg nk Dr Radiah bg. apa lagi tips exam ar..tnya ja apa2 yg ptut?? apa pon this the last lecture 4 dis paper :HMT 329- Analisis Kontrastif Bahasa-Bahasa Di Malaysia. mmg mnarik dan len dr paper major bm yg len...Tima kasih Dr Radiah Yusoff dan rakan2 sekelas yg amik paper nih..mmg best!! pas ni secara xlangsung blog nih jd blog rasmi aku.n boleh lar pakai bahasa pasar.haha

0 comments: