aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Tuesday, March 24, 2009

Ku terkezuttttttt!!

Posted by kAka dE QuE

pagi jumaat selepas abis saja kelas dr Radiah, aku dgn kelam kabutnya balik kg, ada misi yg perlu dilaksanakan.hehe....biasa ar, sbgai laki sjati aku pun tonggang AFT1676 yg lmbat jahanam tu, kuar ja dr hiway, exit tol kamunting aku mdpt kejutan pertama, jem siot kt tol tu, xpenah2 plak slama 3thn aku blik dr penang ni jem kt stu,kalu kt jmbatan penang aku masak ar.nasib ar aku nek motor, baik punya cilok ar kan.haha..

then, sampai ja traffic lght tu, aku dpt lg kjutan kedua maa.. pehhhh, siap terang benderang seluruh kmting dgn bulan purnama terpacak sana sini, si dacing plak melambai2 duk timbang apa tah..haha. rupanya aku br sedar yg perang bendera dah bermula..ingat ar pilihanraya kecik parlimen bkt gantang P59 7hb nih..ptut ar sakan..aku pun balik dgn tenangnya, dlm ktenangn tu aku memikirkan ssuatu tok sok harinya...jeng3..

soknya pg2 buta gak ar..dlm pkol 10 lbh gak..aku pun bertolak tok meneruskan kejutan blik kg kali nih...aku pun mlawat matang, sambil2 nk g mkn mee udang lg kan..kali nih aku pun tekejut.. tu dia lar, matang punya sakan dgn benderanya,..siap aku jumpa wau bulan lg.sampat gak amik gmbar wat kenangan kan...pas tu aku ada gak masa g mlawat kawasan bakau yg tbesar kt malaysia nih.kat mana lg, kat matang ar kan..mmg mnarik trek dia.jauh gak lar dlm 2km.penat sgguh bjalan, pas tu pa lg g pekena mee udang ar kan... kedai mak teh banjir udang tuh, lani mcm umah kenduri.pnya ramai org, nk masuk pun tkot..manatau btoi2 knduri tp x pun..mmg cam tuh keadaan bla weekend..tgk keta yg duk parking tepi jalan tuh mmg bkn plat perak yg byk..org negeri luar.. kejutan nih aku slamber je demi nk mkn mee udang pnya pasai kan.haha. sbnarnya, kejutan yg aku btoi2 tkejut pasai bendera2 ngan poster yg ada tu ja..mmg tgaru gak ar..so, demi nk mneruskan perasaan tuh, aku nk blik lg mggu nih..

1 comments:

Diari Adam said...

sapa dok ambik gambar ngan bulan tuh???? ekkk...ekkk...ekkk....