aNA PunYa SukA suKa lar...

CorEtaN DuniA dARi InsaN YaNG beLajaR MeNGenaL DuNia....

Wednesday, April 8, 2009

seperti yang dijangkakan

Posted by kAka dE QuE

sebelum melangkah masuk ke bilik ortopedik tu aku dah jangkakan yg Dr musti akan tnya pasai operation bdasarkan MRI yg dbuat 2mggu lalu.. apa lagi, masuk2 ja bla jmpa Dr besa ni dia tnya benda yg sama mcm appointment sblum ni..haha. tp Dr. tu g refer kat pakar pas dia bncang2 pa tah dia pggil aku, masuk2 ja trus Dr pakar tnya "awak ada rancang nk buat opertion tok .... awak tak?.. dalam ati aku kata..tepat!haha. aku pun jwb ar.pas bincang2 skit br tau pa mslahnya. agak ganas tp rasa ok kot..dgn harapan. xpa pa ar.. awak balik dulu jawab peksa ya..nanti kita bncang len pasai operation tu. jadi balik lar ritu.. last2 Dr. tu tnya, awk nk MC ari ni.. MC apanya kelas pun dh abis.sblum nih xmau Plak tnya kan...pelik???? besa ar dah tau kesakitannya!!haha.. tp DR tu mmg bgus..aku ja pkir xbgus..haha.jmpa lg ar bln dpn...apa yang penting??? jwpannya bkn kerjasama tapi kesihatan... wonderpat sudah silap!!

0 comments: